2014年1月14日星期二

我的生日

2011/7/24

怎可以不說我的生日呢?
真的好開心,朋友為我預備生日, 真的很感謝大家的心思呢 :)
剛巧生日是星期天,不用上班, yeah! 有人帶我去動物園(Dublin Zoo €14/人), 然後 fine dining 去!


呵呵,超有心思的, 謝謝你們^^!







放工化了個妝便跑到隔幾棟大廈慶生,哈哈!

感謝細心的朋友,為我預備好久沒吃的菠蘿腸仔


有漢堡扒吃!

還有黑森林蛋糕!

Thanks Koey for the ice cream :P



正日剛巧是星期日, 難得我們倆都不用工作, 去動物園吧!


我們首先要步入Phoenix Park 範圍


第一次見犀牛大哥, 幸會!

好可愛的長頸鹿寶寶啊, 剛好早2天出生給英女皇看!
小羊咩好可愛啊

去過動物園, 我們走回市區D2吃晚飯去

室內環境
在愛爾蘭吃Brown soda bread 無容罝疑吧



被南瓜吸引了,我點了南瓜海鮮意大利飯


再去M&S cafe~賣相討好但甜到痹的焦糖朱古力撻


提子丹麥酥

芝士蘑菇多士,味道簡單但香濃, 讚!


4 則留言:

  1. 回覆
    1. 你好呀! 長頸鹿bb 真係好得意, 第一次見 ^^
      佢爸爸媽媽真係好好好高, 高過棵樹!!

      刪除
  2. 新1年......事事順利,萬事如意.........身體健康~~~~

    回覆刪除